מחפשים משהו?

קטגוריות

כתבות אחרונות

לנהל נכון את העסק ואת המשפחה עם לוליקו יזמות | פיננסים | דיגיטל

לנהל נכון את העסק ואת המשפחה עם לוליקו יזמות | פיננסים | דיגיטל

לנהל נכון את העסק ואת המשפחה עם לוליקו יזמות | פיננסים | דיגיט

 

העסק מכניס כסף אבל אתם תמיד במינוס? מפחדים לשתף את המשפחה? בואו ללמוד איך ניתן לנהל נכון את העסק בסינרגיה עם המשפחה, להגדיל רווחיות באמצעות מוצרים דיגיטליים ולייעל תהליכים בעזרת ליווי אישי מהמומחה שאתם חייבים להכיר.

מאות אלפי עסקים קטנים אינם יודעים באמת מה הם מרוויחים, הם חיים במין חלום שההכנסות הן רווח, תוסיפו לזה את העובדה כי חשבון העסק מתנהל בתוך החשבון המשפחתי והנה מקור ללא מעט צרות. בנוסף לצרות היום יומיות שאליהן מתלווה לעיתים חוסר סדר, אנו נמצאים במהלכה של תקופה שבה לא מעט עסקים קורסים מכיוון ששאלו את עצמם "איך להמציא את העסק מחדש?" ולא ידעו איך, ודאי שמעתם לא מעט בתקופה הזו את המשפט "להמציא את עצמך מחדש" אבל לא בטוח שידעתם איך לעשות זאת. ובכן יש מי שזו המומחיות שלו. הכירו את רותם ניסן, יועץ עסקי והבעלים של "לוליקו" משרד יעוץ עסקי המתמחה בליווי עסקים קטנים, בייעול תהליכים ובליווי כלכלי משפחתי לבעלי העסק.

רותם ניסן, שימש במשך כשני עשורים כמנהל בכיר בחברת "מילגם". ש שלו הייתה ייעול תהליכים ושימוש בטכנולוגיות שנועדו לעזור בייעול זמן. הוא ניהל תקציבים של מיליונים והוציא לפועל תוכניות עבודה. המוטו שלו היה ברור: "אפשר לעשות כסף גם כשאתה ישן בלילה אם מנחילים אסטרטגיה נכונה, משכפלים ידע ומשתמשים בכלים נכונים שיוצרים אוטומציה ומייעלים את תהליכי העבודה".

כעת, את הידע והמומחיות שלו הוא מעמיד לטובת בעלי עסקים קטנים. אז איך זה עובד? הכל מתחיל בניתוח מצב העסק וחיפוש נקודות תורפה זוללות כסף. כל עסק צריך לדעת מה החזון שלו, מה מבדל אותו מהמתחרים, מהן נקודות התורפה, איך עובדים תהליכי המכירה והשיווק ומהי התחזית העסקית. אחרי שרותם נכנס לקרביים של העסק ובוחן את כל התהליכים, הוא בודק איך אפשר לייעל ולקצר את זמן העבודה. הדגש שלו הוא על כניסה לעולם הדיגיטל. "אני מנחה בעלי עסקים איך להגביר את המכירות, להגדיל את הרווחים באמצעים דיגיטליים ולייצר מוצרים דיגיטליים".

יודעים מה? עזבו דיבורים באוויר. קבלו דוגמה, שסיפר לנו רותם. "ישבתי עם מעצב שיער ששמעתי דרך חבר שהעסק שלו נפגע בתקופת הקורונה. מצאתי אדם עם רזומה של שנים בתחום שהיה פשוט מיואש וכבר רצה לסגור את העסק. שאלתי אותו: "איך אתה רואה את עצמך בעוד עשור? גם אז אתה רואה את עצמך עושה את אותו דבר?", הוא מיד ענה שלא. הבנו יחד שיש לו ידע עצום בתחום. מצאתי אצלו 2 נקודות תורפה, האחת שאין לו מושג איך מתאימים את העסק לתקופה והשנייה שניהול החשבון העסקי מתנהל בתוך החשבון המשפחתי, דבר שיצר כאוס גדול ושימוש ברווחים לצרכים משפחתיים. כיום, אחרי שהוא הקים תוכנית הכשרה למעצבי שיער והכשיר עובדים מתחתיו, הוא מנהל מספרה שבה הוא מעסיק עובדים ומשכיר כיסאות למעצבי שיער נוספים. באמצעות הידע שלו, בנינו יחד קורסים של תסרוקות ועיצוב שיער , אותם הוא מוכר לאנשים שרוצים ללמוד ובכך מגדיל את הרווחים גם בתקופת הקורונה, בנוסף נכנסנו לתוך המשפחה ועשינו להם סדר בכל עולם הכספים, הם קיבלו תוכנית עבודה שבה מעבר לניהול כספי נכון יש גם חסכון נאה בצד לצרכים עתידיים".

המון בעלי עסקים נפגעו בתקופת הקורונה. אי אפשר שלא להזדהות עם התסכול שלהם, אפילו עם האמירות נגד הממשלה, אבל עם כל ההזדהות והכאב, יש גם דרך אחרת. "הכל אפשרי גם במשבר הכי גדול. זה נשמע כמו קלישאה, אבל ממשברים רק צומחים. התקופה הזאת מטורפת כי היא נתנה לנו את היכולת לעצור, להסתכל פנימה ולהוציא את הדברים הכי טובים שיש. אף עסק לא עצר ובחן מה נכון ומה פחות נכון וייצר דברים חדשים. קיבלנו סטירה, אבל סטירה חיובית שמאפשרת לנו לעצור ולצמוח".

 

רותם שם לעצמו למטרה לעזור לעסקים קטנים לייצר עצמאות כלכלית דווקא בתקופה הזאת. הוא מחפש אנשים שרוצים להצליח. כאלה שחולמים גם היום להיות עשירים ומאושרים ולא רוצים להישאר קטנים. "יש חשיבות גדולה לתהליכים אוטומטיים", הוא מסביר. "אם אתה רוצה לגדול, לשכפל את עצמך זאת הדרך. ליצור משפכים שיווקיים ובוטים שעובדים אוטומטית כדי שלא תמצא את עצמך מתעסק כל הזמן בשיווק אלא תגרום ללקוחות לזרום אל העסק".

מעבר לעסק עצמו, רותם מסתכל גם על בעל העסק כאינדיבידואל ועל המשפחה שלו. אי אפשר להפריד בין שתי הישויות, בטח כשמדובר בעסקים קטנים. צמיחה כלכלית מתחילה בהתנהלות נכונה בבית. "אני מלווה את בעלי העסקים גם מהצד של כלכלת המשפחה, עוזר לעשות סדר בצד הכלכלי בבית כדי שתהיה סינרגיה בין ההתנהלות הכלכלית בבית לבין ההתנהלות הכלכלית בעסק". אם חסר לכם שקט בחיים, אם גם אתם מפחדים לשתף את בן או בת הזוג במצב האמיתי של העסק, אם אתם מרגישים תקועים, אם אתם משוכנעים שאתם מסוגלים להוציא יותר ורוצים מישהו שיראה לכם את האור, חשוב שתדעו שכל השינויים הללו רחוקים מכם מרחק טלפון אחד.

 

לוליקו – יזמות | פיננסים | דיגיטל

 

טלפון להתייעצות: 0779616717

או בנייד: 052-3647270

אפשר לפנות ישירות בוואטסאפ

פרטים נוספים ניתן לקבל בדף הפייסבוק

לוליקו גם באינסטגרם

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

תאום פגישת ייעוץ

יש לכם שאלות או בקשות ?
אשמח לענות לכם